EFL w nowych barwach

Wszystkie komunikaty

EFL, jedna z największych firm leasingowych w Polsce z ponad 30-letnim doświadczeniem, zmienia swoje logo, w którym stawia na jeszcze większą integralność z Grupą Credit Agricole. Nowa identyfikacja wizualna stanowi odzwierciedlenie aktualnej strategii biznesowej, której fundamentem jest pozycja i know how prężnej instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. Konsolidacja Grupy EFL wokół marki Credit Agricole w Polsce oznacza większe możliwości rozwoju dla pracowników EFL i najbogatszą ofertę produktów dla klientów, dostawców i partnerów leasingodawcy dostępną w jednej Grupie.

- Uspójniamy identyfikację wizualną, aby czerpać jak najwięcej z przynależności do Grupy Credit Agricole,  jednej z najsilniejszych instytucji na świecie, zachowując jednocześnie nazwę EFL, którą od blisko 32 lat znają i cenią nasi klienci. Od ponad dwudziestu lat korzyści z synergii odczuwają zarówno nasi pracownicy, klienci i partnerzy, jak i spółki-siostry należące do francuskiej rodziny. Za obecną strategią biznesową, której jednym z filarów jest większa integralność z Grupą Credit Agricole, idzie nowa identyfikacja wizualna wszystkich spółek Grupy EFL.   Dzięki temu tworzymy jedyną w Polsce markę finansową z tak bogatą paletą produktów- – mówi Radosław Woźniak, prezes zarządu EFL.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Nowa identyfikacja

Od stycznia br. na stronie internetowej czy profilach społecznościowych można będzie zobaczyć nowe logo. Sukcesywnie zmiany będą również wprowadzane na witrynach oddziałów i placówkach partnerskich EFL. Nowa identyfikacja wizualna ma bardziej niż dotychczas podkreślać integralność leasingodawcy z Grupą Credit Agricole.

Nowe logo będzie wykorzystywane we wszystkich działaniach informacyjnych i promocyjnych  EFL . Z jego zmianą nie wiąże się żadna zmiana prawna. Zmianie nie ulegają numery rejestrowe EFL czyli NIP, REGON i KRS oraz lokalizacja siedziby głównej i dane korespondencyjne.

 

Najbogatsza oferta produktowa w Polsce

Grupa Crédit Agricole jest jedną z 10 największych grup finansowych na świecie. Zaufanie klientów i partnerów buduje na sile i tradycji Grupy, której historia sięga 1885 r. Ponad 142 tysiące pracowników obsługuje codziennie 50 milionów klientów w 45 krajach. Od 2001 roku Credit Agricole jest obecny w Polsce, a Grupę tworzą Credit Agricole Bank, Grupa EFL,(w skład której wchodzą Carefleet, Eurofactor oraz Truck Care) Credit Agricole Ubezpieczenia i Amundi Polska TFI. W ciągu 20 lat działalności Credit Agricole Polska zbudowała markę, która klientom indywidualnym, mikro, małym i średnim przedsiębiorstwom, rolnikom oraz korporacjom udostępnia najbogatszą ofertę produktów finansowych w naszym kraju. Od produktów typowo bankowych jak: konto bankowe, pożyczka i kredyt inwestycyjny, przez leasing, faktoring i najem, po ubezpieczenia i zarządzanie aktywami.

- Codziennie działamy na rzecz naszych klientów, społeczeństwa i środowiska. W naszej pracy łączymy empatię odpowiedzialnych pracowników oraz inteligentne, nowoczesne technologie. Dzięki temu doskonale rozumiemy potrzeby naszych klientów i możemy zapewniać im realne korzyści. Ujednolicenie identyfikacji wizualnej naszych spółek w Polsce jest wyrazem zacieśniania ich współpracy. Dzięki synergii nasi klienci zyskają jeszcze lepsze oferty i benefity, a my zwiększymy efektywność działania i konkurencyjność na rynku. Pod parasolem silnej międzynarodowej marki będziemy jeszcze mocniejsi – mówi Bernard Muselet, Senior Country Officer Credit Agricole w Polsce. 

- Synergia w ramach naszej grupy oznacza szerszą paletę produktów dostępnych dla klientów i partnerów. Skorzysta na tym nie tylko EFL, ale także wszystkie pozostałe spółki. My możemy podzielić się ponad 30-letnim know-how współpracy z firmami z różnych branż i na różnym etapie rozwoju. Sami natomiast będziemy mogli skorzystać ze wsparcia jednej z najsilniejszych grup finansowych na świecie.– dodaje Radosław Woźniak, prezes zarządu EFL.

Grupa Credit Agricole Polska, oprócz ujednolicenia identyfikacji wizualnej, buduje również wspólny system do obsługi klientów wszystkich spółek. Jego celem będzie przede wszystkim poprawa efektywności i jakości produktów oraz doświadczenia klientów, zwłaszcza w kanałach cyfrowych.

EFL jest jedną z największych firm leasingowych w Polsce. O sile marki, jej doświadczeniu, jakości usług i bardzo dobrych relacjach z klientami i partnerami świadczą ubiegłoroczne wyniki sprzedaży. Leasingodawca w pierwszej połowie  2022 roku sfinansował  leasingiem i pożyczką aktywa o rekordowej wartości 4,2 mld zł, co oznacza prawie 9% wzrost rok do roku. W efekcie EFL zwiększył udział w rynku do 10,2% (z 9,1% na koniec czerwca 2021 roku).

***


Europejski Fundusz Leasingowy SA powstał w 1991 roku jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce. Od 2001 roku EFL jest częścią Grupy Crédit Agricole, co gwarantuje firmie finansową stabilność i bezpieczeństwo oraz pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL konsekwentnie poszerza zakres rozwiązań dla biznesu. Spółka oferuje szeroki pakiet produktów: leasing, pożyczkę, wynajem długoterminowy, ubezpieczenia i  faktoring. Od 1991 roku współpracuje z najbardziej liczącymi się producentami i dostawcami maszyn, urządzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Firmę wyróżniono m.in.Business Superbrands 2021 i 2022,  sześciokrotnie tytułem: Firmy Przyjaznej Klientowi i siedmiokrotnie Finansowej Marki Roku. Już ponad 369 tysięcy klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie. Więcej na: www.efl.pl