„To się uda!” – Europejski Fundusz Leasingowy z nową platformą komunikacyjną

Wszystkie komunikaty

- Z odpowiednim partnerem i wsparciem nie ma rzeczy niemożliwych. Każdy może realizować najtrudniejsze wyzwania i spełniać marzenia – motywuje przedsiębiorców Europejski Fundusz Leasingowy, który ruszył z nową platformą komunikacyjną „To się uda!”. Autorem nowej strategii i kreacji jest wrocławska agencja Neon Shake Advertising.

W nowej platformie firma leasingowa podkreśla zrozumienie dla przedsiębiorców
oraz proponuje im swoje partnerstwo i wsparcie. Przewodnie hasło „To się uda!” zaznacza, że nawet najtrudniejsze wyzwania i cele, które sobie stawiają - z ekspertami Europejskiego Funduszu Leasingowego są możliwe do zrealizowania. – Poza komunikacją produktu i korzyści racjonalnych, w nowym wizerunku marki istotną rolę odgrywają korzyści emocjonalne. Podkreślamy, że Europejski Fundusz Leasingowy to nie tylko usługi, ale przede wszystkim ludzie, którzy pomagają rozwijać biznes. Opieramy się na bezpośrednich relacjach i wierze w siłę sprawczą klientów. Tego na polskim rynku leasingowym w platformach komunikacyjnych nie było. - tłumaczy Łukasz Maścianica, dyrektor kreatywny i współwłaściciel agencji Neon Shake Advertising. Wrocławski zespół został wybrany do przygotowania całej strategii oraz kreacji nowej platformy. Efekty prac można zobaczyć m.in. w materiałach digitalowych i drukowanych. Filozofia „To się uda!” będzie widoczna również w kanałach social mediach marki. Ich kompleksową obsługą także zajmie się Neon Shake. Zespół odpowiedzialny za prace nad koncepcją nowej platformy po stronie agencji tworzyli między innymi dyrektor kreatywny Tomek Napierała i senior graphic designer Tomasz Kurek, a za bieżące prowadzenie prac odpowiedzialna będzie Magda Marcinkowska, senior account manager. – Bardzo ważne są dla nas relacje z naszymi klientami. Z jednej strony staramy się dla nich przygotowywać najlepsze usługi, a z drugiej wspierać ich w rozwoju i spełnianiu biznesowych marzeń. Ich sukces to nasz sukces. Chcemy, by wiedzieli, że jesteśmy ich partnerem, na którego mogą liczyć. Dlatego platforma „To się uda!” idealnie przedstawia nasze założenia i nie jest to pomysł na kampanię, ale komunikację na dłuższy czas – mówi Ewa Kadziewicz, Dyrektor Marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym.

Neon Shake Advertising to wrocławska agencja 360 stopni, która od lat współpracuje z największymi brandami w Polsce i Europie. Do grona klientów agencji, która jest autorem nowej platformy komunikacyjnej należą m.in. Western Union, Generali, Echo Investment, Decathlon, Indykpol czy Oranżada Hellena.


Europejski Fundusz Leasingowy SA powstał w 1991 roku, jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce. Od 2001 roku EFL jest częścią Grupy Crédit Agricole, co gwarantuje firmie finansową stabilność i bezpieczeństwo oraz pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL konsekwentnie poszerza zakres rozwiązań dla biznesu. Spółka oferuje szeroki pakiet produktów: leasing, pożyczkę, wynajem długoterminowy, ubezpieczenia i faktoring. Od 1991 roku współpracuje z najbardziej liczącymi się producentami i dostawcami maszyn, urządzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Firmę wyróżniono m.in. sześciokrotnie tytułem: Firmy Przyjaznej Klientowi i pięciokrotnie Finansowej Marki Roku. Już ponad 300 tysięcy klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie. Więcej na: www.efl.pl.