Likwidacja szkód o wiele łatwiejsza z EFL

EFL

Klienci EFL, których pojazd uległ uszkodzeniu, mogą skorzystać z certyfikowanej sieci naprawczej. W ramach CLS dostępne są m.in. naprawa powypadkowa, samochód zastępczy na czas naprawy, bezgotówkowe rozliczenie szkody i jej pełna obsługa.

Dlaczego Centrum Likwidacji Szkód?

Zadaniem Centrum Likwidacji Szkód jest kierowanie pojazdów leasingobiorców do wybranej sieci naprawczej. Wiedza i doświadczenie EFL i dwóch innych spółek z Grupy – EFL Finance i Carefleet – oraz współpraca z certyfikowaną siecią naprawczą gwarantują profesjonalne podejście do procesu obsługi szkód komunikacyjnych.

– Centrum Likwidacji Szkód to kolejna usługa w portfelu EFL, tym razem skierowana do klientów strategicznego dla EFL sektora pojazdów. Ma ona na celu wspieranie ich w prowadzeniu działalności biznesowej. Wskazujemy i doradzamy, z jakich narzędzi można korzystać dla podniesienia efektywności podejmowanych w firmie działań – powiedział Radosław Woźniak, Wiceprezes EFL.

Wprowadzenie usługi Centrum Likwidacji Szkód kolejny raz potwierdza, że troska EFL o swoich klientów nie kończy się z chwilą podpisania umowy, ale rozciąga się na cały czas jej trwania, szczególnie na sytuacje, gdy potrzebna jest profesjonalna pomoc. Taka sytuacja ma miejsce, kiedy leasingowany pojazd ulega uszkodzeniu w wypadku drogowym, a na klienta nagle spada obowiązek dopełnienia wielu formalności. Dzięki usłudze CLS obowiązki klienta ograniczyliśmy do telefonicznego zgłoszenia szkody. W ramach oferowanej usługi Grupa EFL bierze na siebie obowiązek nadzorowania całego procesu likwidacji szkody – począwszy od skompletowania dokumentacji dla ubezpieczyciela, poprzez wybór i skierowanie uszkodzonego pojazdu do odpowiedniego serwisu, umówienie naprawy – aż po monitorowanie czasu naprawy oraz jakości wykonanych usług.

Korzyści dla przedsiębiorców

Usługa Centrum Likwidacji Szkód wprowadza szereg ułatwień dla korzystających z niej klientów. Jedną z nich jest możliwość zapłaty przez EFL podatku VAT od faktury za naprawę, która standardowo spoczywałaby na Kliencie. Jest to szczególnie ważne biorąc pod uwagę fakt, że Leasingobiorca może odliczyć tylko 50 % VAT od naprawy.

Dodatkowym benefitem jest bezpłatne udostępnienie samochodu zastępczego na czas naprawy uszkodzonego pojazdu. Kolejnym ważnym atutem jest gwarancja najwyższej jakości usług. Jest to możliwe dzięki kooperacji EFL z najlepszymi serwisami w Polsce, które są weryfikowane przed rozpoczęciem współpracy. Usługodawca zapewnia również monitoring naprawy wykonywany przez specjalistów Carefleet, którzy dbają o to, aby usługa została wykonana zgodnie z najwyższymi standardami i w jak najkrótszym czasie. Korzystając z oferty ubezpieczeniowej EFL Klient otrzymuje kompleksową obsługę, gwarancję należnego odszkodowania i pełne rozliczenie kosztów naprawy.

Kontakt dla mediów

tlo-newsletter-baner
Maja Lidke.jpg

Maja Lidke

Doradca Zarządu ds. PR

mail icon maja.lidke@efl.com.pl

phone icon 603 630 166

mail newsletter icon Newsletter prasowy

Jesteś dziennikarzem i chcesz dostawać nasze informacje prasowe, raporty oraz zaproszenia na wydarzenia dla mediów? Zostaw nam kontakt do siebie.

Zapisz się