Informacje prasowe

BarometrEFL2017_q2-produkty.jpg

EFL

MŚP: im większa firma, tym częściej korzysta z leasingu

W związku z rosnącą liczbą inwestycji, w II kwartale br. co piąty przedsiębiorca z sektora MŚP oczekiwał, że będzie więcej korzystać z finansowania zewnętrznego – wynika z „Barometru EFL[1]”. Najpopularniejszym instrumentem finansowym, podobnie jak w poprzednim kwartale, pozostaje leasing – wybiera go 58% firm. ...

EFL

Dotacja unijna w parze z leasingiem – TOP 5 działań PROW 2014-2020

Unia Europejska na realizację Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w perspektywie unijnej 2014–2020 przeznaczyła w sumie 8,7 mld euro. Z jednej strony środki te mają wspierać rozwój gospodarstw rolnych, z drugiej zaś wzmacniać przedsiębiorczość na terenach wiejskich.

EFL_AutoRATA_ul99x210_1701.pdf

EFL

EFL wychodzi z ofertą do klientów indywidualnych i proponuje kredyt samochodowy AutoRata EFL

Grupa EFL rozszerzyła portfel produktów finansowych o kredyt samochodowy dedykowany konsumentom. Produkt AutoRata EFL powstał we współpracy z FCA-Group Bank Polska S.A. i od początku czerwca br. jest dostępny w wybranych salonach samochodowych. ...

BarometrEFL2017_q2-branze.jpg

EFL

EFL: produkcja i transport w Polsce w najlepszej kondycji od ponad 2 lat

Firmy produkcyjne i transportowe w II kwartale br. oceniają swoją sytuację najlepiej od 30 miesięcy. Ich odczyty „Barometru EFL”[1] są najwyższe spośród sześciu badanych branż i wynoszą odpowiednio 69 pkt. ...

Marcin Nieplowicz 1.JPG

EFL

Dwucyfrowy wzrost rynku leasingu: w tym roku dzięki konsumpcji prywatnej i funduszom UE, a w najbliższych latach za sprawą postępującej automatyzacji procesów gospodarczych

Marcin Nieplowicz, główny ekonomista EFL Od czterech lat branża leasingowa w Polsce rozwija się w tempie dwucyfrowym, a prognozy wskazują, że taka sytuacja utrzyma się również w najbliższych latach. Rosnąca konsumpcja prywatna i sprzedaż nowych samochodów, większy eksport towarów z Polski, uruchomienie wydatkowania funduszy unijnych przełożą się na złamanie kolejne granicy udzielonego...

EFL

EFL: co trzeci klient wybrał ofertę firmy, bo może samodzielnie regulować wysokość rat

70% klientów EFL ma włączony „Leasing Swobodny”, który pozwala na zmianę harmonogramu spłat w czasie trwania umowy leasingowej. Co więcej, 32% leasingobiorców zdecydowało się na współpracę z EFL właśnie z uwagi na dostępność takiej usługi. ...

BarometrEFL2017_q2-wielkosc.jpg

EFL

EFL: najmniejsze przedsiębiorstwa z największą poprawą nastrojów w II kwartale

Średnie firmy najlepiej w całym sektorze MŚP oceniają swoją sytuację w II kwartale br. – odczyt Barometru EFL[1] dla tej grupy wyniósł rekordowe 67,7 pkt. (+7,9 pp.). Jednak to mikrofirmy odnotowały największy wzrost wartości subindeksu „Barometru EFL” w porównaniu do poprzedniego kwartału (+10 pp.). ...

BarometrEFL2017_q2.jpg

EFL

Sektor MŚP już dawno nie był w tak dobrej kondycji. Odczyt „Barometru EFL” na II kwartał najwyższy w historii badania!

Najnowszy „Barometr EFL”[1] na II kwartał 2017 roku pokazuje, że zdecydowanie został zatrzymany trend spadkowy z ubiegłego roku i możemy mówić o dynamice rozwoju MŚP w Polsce. Po bardzo wysokim dla I kwartału br. wskaźniku na poziomie 57,1 pkt., odczyt na II kwartał wyniósł aż 63 pkt.! To najlepszy wynik w historii badania „Barometr EFL”. ...

EFL_EU.png

EFL

Unia Korzyści w EFL: finansowanie i wsparcie firmy doradczej w drodze po dotację unijną

Tylko 1,6 proc. przedstawicieli sektora MŚP w Polsce współfinansowało inwestycje środkami z Unii Europejskiej – wynika z raportu EFL „Inwestycje w MŚP. Pod lupą”. Wśród najczęściej wskazywanych powodów niskiego zainteresowania wsparciem unijnym eksperci wymieniają skomplikowane procedury, w tym sposób rozliczania dotowanych inwestycji, konieczność pomocy wyspecjalizowanych podmiotów...

Kontakt dla mediów

tlo-newsletter-baner
Maja Lidke.jpg

Maja Lidke

Doradca Zarządu ds. PR

mail icon maja.lidke@efl.com.pl

phone icon 603 630 166

mail newsletter icon Newsletter prasowy

Jesteś dziennikarzem i chcesz dostawać nasze informacje prasowe, raporty oraz zaproszenia na wydarzenia dla mediów? Zostaw nam kontakt do siebie.

Zapisz się