Informacje prasowe

BarometrEFL2018_q2-wielkosc.jpg

EFL

Małe firmy w najlepszej kondycji od 3 lat. Niemal połowa z nich liczy na wzrost sprzedaży

Małe firmy, zatrudniające od 10 do 49 pracowników, są w najlepszych nastrojach od 3 lat. Subindeks „Barometru EFL” dla tej grupy w II kwartale br. wyniósł 62,4 pkt., wyższy był tylko w II kwartale 2015 roku (65,5 pkt.). ...

Najlepszy produkt dla MSP LOGO_CS5_2018.jpg

EFL

EFL z Turbiną Polskiej Gospodarki

W najnowszym rankingu „Turbiny Polskiej Gospodarki” został wyróżniony Leasing Swobodny Auto+ proponowany przez EFL. Turbiny przyznawane są najlepszym produktom skierowanym do małych i średnich firm. Przedsiębiorcy doceniają usługę EFL przede wszystkim za elastyczność, czyli możliwość dopasowania wszystkich parametrów na etapie zwierania umowy i ich zmiany w czasie trwania kontraktu. ...

Statuetka.jpg

EFL

EFL leasingodawcą o wysokiej reputacji

Klienci po raz piąty przyznali EFL tytuł Firmy Wysokiej Reputacji. W ogólnopolskim badaniu Premium Brand zostały wyróżnione marki, które według respondentów są najbardziej wiarygodne i cieszą się najwyższą reputacją. ...

BarometrEFL2018_q2-produkty.jpg

EFL

Finansowy portret MŚP w II kwartale 2018. Leasing detronizuje kredyt, ale wciąż 9 na 10 firm sięga do własnych portfeli

1 na 3 firmy z sektora MŚP planuje w II kwartale więcej inwestycji niż w poprzednim. Podstawowym źródłem ich finansowania pozostają środki własne (90 proc. wskazań), ale biorąc pod uwagę zewnętrzne narzędzia, przedsiębiorcy najczęściej sięgają po leasing (50 proc. wskazań) – wynika z „Barometru EFL”[1]. ...

BarometrEFL2018-q2.jpg

EFL

Barometr EFL: 44% małych i średnich firm oczekuje wzrostu sprzedaży. To rekordowy wynik!

„Barometr EFL”[1] na II kwartał 2018 roku wyraźnie wskazuje, że kondycja sektora MŚP w Polsce poprawia się. Po trzech kolejnych spadkach wskaźnika, nastąpił jego wzrost o 4,4 pkt. (w porównaniu do I kwartału), który sprawił, że Barometr ponownie przekroczył granicę 60 pkt. ...

EFL_EV vs ICE_Symulacja.png

EFL

EFL: przy obecnym kształcie ustawy i cenie auta elektrycznego, koszt jego zakupu i użytkowania wyższy o 45% od pojazdu spalinowego

W podjęciu decyzji o zakupie firmowego pojazdu elektrycznego (EV) większe znaczenie niż argumenty ekologiczne ma kryterium opłacalności ekonomicznej. Jednak wysoka cena, obok ograniczonej infrastruktury, pozostaje największą barierą. ...

Statuetka_1.jpg

EFL

EFL inspiruje, jak zostać Najlepszym Pracodawcą

EFL został laureatem pierwszej edycji konkursu „Inspiratorzy Biznesu: Najlepszy Pracodawca”. Leasingodawca został wyróżniony za zbudowanie stabilnej marki pracodawcy w oparciu o liczne działania zwiększające komfort pracy oraz umożliwiające rozwój pracowników. ...

milenialsi_separate_slides_1.jpg

EFL

EFL: Przedsiębiorczy milenialsi za pan brat z leasingiem – 2 na 3 „igreków” leasinguje swoje inwestycje

Aż 65 proc. milenialsów prowadząc swoją firmę korzysta z leasingu. To ponad cztery razy więcej niż przy zakładaniu działalności, którego współfinansowanie leasingiem deklaruje tylko 15 proc. „igreków”. W raporcie EFL „Milenialsi w MŚP. ...

BarometrEFL2018_q1-branze.jpg

EFL

Branżowy Barometr EFL: inwestycyjny boom w handlu, zakupowy szał w produkcji

Produkcja, HoReCa i handel to sektory, które w I kwartale br. oceniają swoją sytuację lepiej niż w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Ich subindeksy są też wyższe niż główny odczyt „Barometru EFL”[1] (56,8 pkt.) i wynoszą odpowiednio 60,6 pkt., 59,4 pkt. ...

Kontakt dla mediów

tlo-newsletter-baner
Maja Lidke.jpg

Maja Lidke

Doradca Zarządu ds. PR

mail icon maja.lidke@efl.com.pl

phone icon 603 630 166

mail newsletter icon Newsletter prasowy

Jesteś dziennikarzem i chcesz dostawać nasze informacje prasowe, raporty oraz zaproszenia na wydarzenia dla mediów? Zostaw nam kontakt do siebie.

Zapisz się