Informacje prasowe

EFL wzrost 42

EFL rośnie szybciej niż rynek leasingowy. W 2022 roku będziemy finansować droższe aktywa i coraz więcej ekorozwiązań

EFL, jedna z największych i najbardziej doświadczonych firm leasingowych w Polsce, w 2021 roku sfinansowała aktywa o rekordowej wartości 7,6 mld zł, co oznacza 42,0% wzrost w porównaniu do poprzedniego roku. ...

EFL Barometr1kw2022 ujecie branzowe

Branżowy Barometr EFL na I kwartał 2022 Firmy budowlane będą więcej budować, ale mniej inwestować

Subindeks Barometru EFL na I kwartał br. dla branży budowlanej wyniósł 49,4 pkt., o 2,6 pkt. mniej niż kwartał wcześniej. To najniższy wynik od roku. W styczniu 2021 roku odczyt był porównywalny i wynosił 48,8 pkt. ...

EFL Barometr1kw2022 ujecie branzowe

Branżowy Barometr EFL na I kwartał 2022 Restauracje i hotele w coraz gorszej sytuacji finansowej. Połowa z nich potrzebuje wsparcia finansowego, żeby przetrwać

Subindeks Barometru EFL dla sektora HoReCa na I kwartał br. był najniższy wśród 6 branż i wyniósł tylko 45,7 pkt. To spadek o 1,5 pkt. w porównaniu do poprzedniego kwartału i wynik porównywalny do tego sprzed roku. ...

EFL Barometr1kw2022 glowny

Barometr EFL na I kwartał: MŚP zaczynają rok pod kreską, bez nowych planów inwestycyjnych. Im mniejsza firma, tym potrzebuje większego wsparcia finansowego na bieżącą działalność

Pierwszy tegoroczny odczyt Barometru EFL wyniósł 48,9 pkt. i jest o 1,4 pkt. niższy niż w ostatnim kwartale ubiegłego roku. Jest to pierwszy odczyt „pod kreską”, czyli poniżej progu 50 pkt., od roku, co może wskazywać na gorsze nastroje polskich przedsiębiorców. ...

EFL eurofactor-dynamika

Eurofactor Polska z najwyższym wzrostem sprzedaży w 2021 roku wśród faktorów w Polsce

Od stycznia do grudnia 2021 Eurofactor Polska sfinansował wierzytelności polskich firm o łącznej wartości 6,4 mld zł. Wypracowana dynamika na poziomie 82% jest najwyższą wśród firm faktoringowych w Polsce i ponad trzy razy wyższa od średniej rynkowej z poprzedniego roku. ...

EFL zakupy online

Raport EFL: co czwarta firma MŚP rozpoczęła sprzedaż internetową w czasie pandemii, co piąta chce osiągać z tego kanału co najmniej połowę przychodów

67% firm MŚP sprzedaje swoje produkty w kanałach tradycyjnych i to z tych kanałów ma zdecydowaną większość́ przychodów. Wyniki raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą” wskazują, że w kolejnych latach tradycyjna sprzedaż może jednak sporo stracić na rzecz zamówień internetowych. ...

EFL leasing-w-abonamencie

Leasing w abonamencie z prawnikiem, księgowym i ubezpieczeniem medycznym

70% firm z sektora MŚP chce mieć w przyszłości szybki dostęp do wszystkich swoich produktów finansowych w jednym miejscu. Ale jak wskazuje raport EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą” same finanse to za mało. ...

Dyplom Friendly Workplace

Grupa EFL z nagrodą specjalną "Friendly Workplace 2021"

Grupa EFL otrzymała godło i nagrodę specjalną w IV edycji konkursu "Friendly Workplace 2021". Wyróżnienie zostało przyznane za wysoki poziom kultury organizacyjnej, nowoczesne standardy relacji z pracownikami oraz zaangażowanie na rzecz przyjaznego dla zdrowia środowiska pracy. ...

EFL

Raport EFL: co czwarta firma chce dzielić się swoimi maszynami, autami a nawet pracownikami z innymi firmami

Świat idzie w kierunku używania, a nie posiadania, i przedsiębiorcy z sektora MŚP chcą się w ten trend wpisać. Z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą” wynika, że w perspektywie 5 lat wspólne użytkowanie zyska dwukrotnie więcej entuzjastów. ...

Kontakt dla mediów

tlo-newsletter-baner
Maja Lidke.jpg

Maja Lidke

Doradca Zarządu ds. PR

mail icon maja.lidke@efl.com.pl

phone icon 603 630 166

mail newsletter icon Newsletter prasowy

Jesteś dziennikarzem i chcesz dostawać nasze informacje prasowe, raporty oraz zaproszenia na wydarzenia dla mediów? Zostaw nam kontakt do siebie.

Zapisz się