Z początkiem października wystartowała nowa kampania reklamowa EFL, promująca raty leasingowe niższe o 30% i ubezpieczenia komunikacyjne tańsze nawet o 30%. Z oferty przedsiębiorcy mogą skorzystać tylko do końca 2014 roku.
EFL doradza przedsiębiorcom leasing z ratą niższą o 30% w pierwszym roku trwania umowy oraz pakiet ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, AC, NNW) taniej o 30%. Dodatkowo proponuje kartę paliwową, z którą paliwo jest tańsze o 10 gr/litr przez pierwsze 3 miesiące od wydania, na stacjach ORLEN i Bliska. W EFL można skorzystać także z opcji samodzielnej zmiany wysokości raty w trakcie trwania umowy.
W jesiennej kampanii reklamowej doradzamy naszym klientom skorzystanie z rat niższych o 30% na dowolny przedmiot leasingu. Szanujemy czas naszych partnerów biznesowych i dlatego decyzję o przyznaniu środków na nową inwestycję wydajemy nawet w 15 minut - powiedziała Ewa Kadziewicz – dyrektor marketingu EFL. Warto skorzystać także z opcji leasingu swobodnego, jedynej takiej usługi na rynku, dzięki której możliwa jest samodzielna zmiana harmonogramu spłat w trakcie trwania umowy dostosowując go do potrzeb i aktualnej sytuacji klienta – dodaje Kadziewicz.
Reklamy, w nowej szacie graficznej, pojawią się na portalach branżowych, biznesowych i motoryzacyjnych. Do promocji „Rat niższych o 30%” zostały wykorzystane porównywarki finansowe i wyszukiwarki. Poza tym EFL skorzysta z narządzi marketingu bezpośredniego, eksplorując biznesowe bazy mailingowe oraz kanały mobilne.
Za całościową obsługę kampanii odpowiada agencja John Pitcher. Kolejne produkty z szerokiej oferty EFL będą prezentowane już w ramach nowej, spójnej platformy komunikacji, wypracowanej wspólnie z agencją.