W e-commerce bardzo ważna jest analiza. Wszystkie działania powinny być przez Ciebie dogłębnie badane, by wykluczyć te nieefektywne. Dzięki temu będziesz mógł położyć większy nacisk na czynności przynoszące zysk.

W e-commerce bardzo ważna jest analiza. Wszystkie działania powinny być przez Ciebie dogłębnie badane, by wykluczyć te nieefektywne. Dzięki temu będziesz mógł położyć większy nacisk na czynności przynoszące zysk. Poniżej znajdziesz 15 parametrów, które warto obserwować: sprawnymarketing.pl/15-miar-ktore-warto-analizowac-na-witrynie-e-commerce #SprytnyPrzedsiebiorca

Załączniki do publikacji

Kontakt dla mediów

tlo-newsletter-baner
Maja Lidke.jpg

Maja Lidke

Doradca Zarządu ds. PR

mail icon maja.lidke@efl.com.pl

phone icon 603 630 166

mail newsletter icon Newsletter prasowy

Jesteś dziennikarzem i chcesz dostawać nasze informacje prasowe, raporty oraz zaproszenia na wydarzenia dla mediów? Zostaw nam kontakt do siebie.

Zapisz się