teaser.jpg

Syndrom rynku wewnętrznego jest problemem polskich start-upów. Krajowe firmy zbyt rzadko myślą o globalnej ekspansji, skupiając się tylko na polskim rynku. O sytuacji młodych firm wypowiada się Piotr Bucki.

Syndrom rynku wewnętrznego jest problemem polskich start-upów. Krajowe firmy zbyt rzadko myślą o globalnej ekspansji, skupiając się tylko na polskim rynku. O sytuacji młodych firm wypowiada się Piotr Bucki. Zobaczcie: http://pierwszymilion.forbes.pl/problemem-polskich-start-upow-jest-to-ze-zbyt-rzadko-mysla-globalnie,artykuly,206415,1,1.html#

Załączniki do publikacji

Kontakt dla mediów

tlo-newsletter-baner
Maja Lidke.jpg

Maja Lidke

Doradca Zarządu ds. PR

mail icon maja.lidke@efl.com.pl

phone icon 603 630 166

mail newsletter icon Newsletter prasowy

Jesteś dziennikarzem i chcesz dostawać nasze informacje prasowe, raporty oraz zaproszenia na wydarzenia dla mediów? Zostaw nam kontakt do siebie.

Zapisz się