Obchodzący jubileusz 25-lecia EFL zaprasza Klientów do udziału w konkursie

EFL, Promocje

Świętujący w tym roku swój jubileusz 25-lecia, rynkowy lider  branży leasingowej, zaprosił Klientów, aby podzielili się swoimi  historiami i opowiedzieli o sukcesach swoich firm.

„EFL od 25 lat nieustannie jest liderem branży. Swój sukces rynkowy zawdzięczamy przede wszystkim naszym Klientom. Dlatego w  tym jubileuszowym roku chcielibyśmy zapytać o ich historie i osiągnięte sukcesy. Zapytać jak w te historie wpisuje się EFL - jako partner wspierający ich w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych. Najciekawsze historie zaprezentujemy w mediach. Chcemy promować przedsiębiorców odnoszących sukcesy, zwłaszcza tych z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, bo to od ich przedsiębiorczości zależy kondycja polskiej gospodarki i to oni mają największy  wpływ na wysokość polskiego PKB” – powiedziała Ewa Kadziewicz Dyrektor Departamentu Marketingu.

Zasady konkursu są proste

Na stronie www.konkurs.efl.com.pl  dostępny jest formularz zgłoszeniowy. Wystarczy odpowiedzieć   na kilka zawartych w nim pytań otwartych i  opisać historię  firmy.

Konkurs skierowany jest zarówno do obecnych Klientów jak również tych, którzy w przeszłości korzystali z usługi leasingu lub pożyczki w EFL. 

Nagrody

Pięć najciekawszych historii Klientów EFL nagrodzi  pakietem reklamowym o wartości 10 000 zł każdy. Historie zostaną również opublikowane na stronach internetowych firmy.

Konkurs potrwa do 16 marca 2016 r.

Klienci informowani są o konkursie między innymi poprzez dedykowany e-mailing, newsletter, dedykowaną stronę internetową oraz nasz fanpage na Facebooku i na Twitterze.

 

 

 

 

Załączniki do publikacji

Kontakt dla mediów

tlo-newsletter-baner
Maja Lidke.jpg

Maja Lidke

Doradca Zarządu ds. PR

mail icon maja.lidke@efl.com.pl

phone icon 603 630 166

mail newsletter icon Newsletter prasowy

Jesteś dziennikarzem i chcesz dostawać nasze informacje prasowe, raporty oraz zaproszenia na wydarzenia dla mediów? Zostaw nam kontakt do siebie.

Zapisz się