teaser.jpg

O tym, że nieprzemyślana obniżka ceny może być “gwoździem do trumny” przedsiębiorstwa, nie musimy nikogo przekonywać. Jednak, żeby liczyć się na rynku musimy dawać więcej niż konkurencja.

O tym, że nieprzemyślana obniżka ceny może być “gwoździem do trumny” przedsiębiorstwa, nie musimy nikogo przekonywać. Jednak, żeby liczyć się na rynku musimy dawać więcej niż konkurencja. Co zamiast niskiej ceny? #NaBlogach Paweł Tkaczyk przedstawia trzy strategie cenowe, które możesz wykorzystać w swojej firmie: http://paweltkaczyk.com/pl/strategie-cenowe-co-zamiast-niskiej-ceny

Załączniki do publikacji

Kontakt dla mediów

tlo-newsletter-baner
Maja Lidke.jpg

Maja Lidke

Doradca Zarządu ds. PR

mail icon maja.lidke@efl.com.pl

phone icon 603 630 166

mail newsletter icon Newsletter prasowy

Jesteś dziennikarzem i chcesz dostawać nasze informacje prasowe, raporty oraz zaproszenia na wydarzenia dla mediów? Zostaw nam kontakt do siebie.

Zapisz się