Jeśli inwentaryzacja to tylko elektroniczna

EFL

EFL drugi rok z rzędu przeprowadza potwierdzanie sald rozrachunków z kontrahentami oraz weryfikację powierzonych partnerom biznesowym składników majątkowych korzystając z internetowego Portalu KlientEFL 

Obowiązek corocznego przeprowadzenia inwentaryzacji  wynika z art. 26 Ustawy o rachunkowości z 29 września 1994r.  Inwentaryzację przeprowadza się nie wcześniej niż na trzy miesiące przed zamknięciem roku obrotowego.

Jak to wygląda w praktyce

EFL jako pierwsza firma leasingowa umożliwiła swoim klientom  potwierdzanie salda online.  Klient drogą elektroniczną otrzymuje link do dokumentów, które są umieszczone w internetowym biurze obsługi klienta - Portalu KlientEFL (http://klient.efl.com.pl). Po zalogowaniu się, uzyskuje dostęp do dokumentów: „Potwierdzenie salda” i „Arkusza inwentaryzacyjnego” swojej firmy i może w szybki sposób dokonać potwierdzenia - jednym kliknięciem.

„W ubiegłym roku z możliwości elektronicznego potwierdzenia salda skorzystało 89 proc. klientów należących do grupy firm, które potwierdziły saldo. EFL uznaje się za prekursora w korzystaniu z nowych technologii ułatwiających współpracę z przedsiębiorcami. Staramy się innowacyjnie podchodzić do obsługi klientów, aby jak najbardziej ułatwić ich codzienną pracę. Inwentaryzacja online jest tego przykładem. Klient oszczędza czas i pieniądze, bo nie musi chociażby korzystać z poczty, a dodatkowo dba o środowisko”  - komentuje Irena Szymańska dyrektor Departamentu Obsługi Klienta EFL.

Klienci, którzy nie korzystają z Portalu Klient EFL mogą dokonać potwierdzenia za pośrednictwem innych kanałów: poprzez stronę akcji „Inwentaryzacja” (http://salda.efl.com.pl), telefonicznie podczas rozmowy z konsultantem oraz w tradycyjny sposób przesyłając do EFL podpisane dokumenty potwierdzające saldo rozrachunków i powierzone składniki majątkowe . Akcja „Inwentaryzacja 2013”w EFL rozpoczęła się 21 listopada 2013r .

Portal KlientEFL

Portal KlientEFL (http://klient.efl.com.pl) został uruchomiony w 2006 roku. Usługa pozwala m.in. na kontrolowanie płatności, pobieranie faktur elektronicznych, realizowanie wniosków  on-line czy kontaktowanie się z pracownikami obsługi klienta. Dzięki portalowi, klienci mogą zyskać dostęp do wszystkich kluczowych informacji 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Już 75 proc. klientów EFL posiada aktywną usługę Portal KlientEFL. 

Kontakt dla mediów

tlo-newsletter-baner
Maja Lidke.jpg

Maja Lidke

Doradca Zarządu ds. PR

mail icon maja.lidke@efl.com.pl

phone icon 603 630 166

mail newsletter icon Newsletter prasowy

Jesteś dziennikarzem i chcesz dostawać nasze informacje prasowe, raporty oraz zaproszenia na wydarzenia dla mediów? Zostaw nam kontakt do siebie.

Zapisz się