Dwudziestego kwietnia wystartowała wiosenna kampania EFL. W myśl hasła przewodniego kampanii „Gdy rysują się nowe możliwości”, EFL prezentuje klientom sprawdzone rozwiązania pozwalające sfinansować niemalże każdą inwestycję.
Firma doradza jak skorzystać z różnych form finansowania - leasingu i pożyczki oraz jak skutecznie dopasować te narzędzia do preferencji i oczekiwań Klienta, a także specyfiki branży, w której działa. Wiosenna promocja ma kilka odsłon i skierowana jest do Klientów z kluczowych dla EFL segmentów rynku tj. pojazdy lekkie dostawcze do 3,5 T, maszyny i urządzenia oraz perspektywicznych dla firmy branż - budowlanej i Agro.
Na potrzeby kampanii marketingowej przygotowano kilka kreacji skierowanych do objętych promocją branż, podkreślających główne atuty oferty finansowania w EFL – w tym decyzję kredytową w 15 minut, sezonowy harmonogram spłat w przypadku pożyczki a dla Klientów korzystających z leasingu, usługę Leasingu Swobodnego, która umożliwia samodzielne zarządzanie harmonogramem spłat i obniżanie wysokości raty nawet do 1 zł. Ponadto do końca maja br. trwa promocja na leasing z ubezpieczeniem wieloletnim, tańszym o 30 proc. Stawki na pakietowe wieloletnie ubezpieczenia komunikacyjne na pojazdy nowe i używane mogą być obniżone nawet o 30 proc.
Kampania realizowana jest głównie w Internecie. Prowadzone działania obejmą mailing do firm, promocję w porównywarkach finansowych, formaty display na portalach biznesowych i tematycznych, dedykowanych dla klientów rynku rolnego, budowlanego, maszyn i urządzeń oraz samochodów osobowych. EFL kontynuuje również współpracę z wydawcami w ramach sieci afiliacyjnych.
„Wiosenna odsłona kampanii EFL to wyjście naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Działamy we wszystkich strategicznych obszarach rynku leasingu i wspieramy inwestycje przedsiębiorców z różnych branż i segmentów rynku. Jesteśmy zatem zobligowani do ciągłego monitorowania ich potrzeb i udoskonalania oferty. W kampanii wiosennej podkreślamy atuty oferty, dzięki którym możemy jeszcze lepiej dopasować się do indywidualnych potrzeb Klienta podpowiadając najlepsze rozwiązania.” - powiedziała Ewa Kadziewicz Dyrektor Departamentu Marketingu.
Kampania EFL potrwa do końca czerwca. Kreację przygotował John Pitcher, a za zakup mediów odpowiada John Pitcher i Codemedia.