Firmy, które koncentrują się na potrzebach klientów na każdym etapie procesu zakupowego są oceniane wyżej. Do obsługi klienta warto wykorzystać nowoczesne technologie, które znacznie usprawniają ten proces i zwiększają zadowolenie...

Firmy, które koncentrują się na potrzebach klientów na każdym etapie procesu zakupowego są oceniane wyżej. Do obsługi klienta warto wykorzystać nowoczesne technologie, które znacznie usprawniają ten proces i zwiększają zadowolenie potencjalnych klientów. Klienci lubią być doceniani.http://www.wiadomosci24.pl/artykul/klienci_chca_byc_doceniani_przez_firmy_363051.html

Załączniki do publikacji

Kontakt dla mediów

tlo-newsletter-baner
Maja Lidke.jpg

Maja Lidke

Doradca Zarządu ds. PR

mail icon maja.lidke@efl.com.pl

phone icon 603 630 166

mail newsletter icon Newsletter prasowy

Jesteś dziennikarzem i chcesz dostawać nasze informacje prasowe, raporty oraz zaproszenia na wydarzenia dla mediów? Zostaw nam kontakt do siebie.

Zapisz się