301248563293431_1252247021526909.jpg

#FaktyiMity Harmonogram w rozbiciu na kapitał i odsetki otrzymuje się po złożeniu wniosku? Fakt! Klienci nie posiadający dostępu do Portalu Klienta EFL otrzymują harmonogram po złożeniu mailowego lub telefonicznego wniosku, natomiast...

#FaktyiMity Harmonogram w rozbiciu na kapitał i odsetki otrzymuje się po złożeniu wniosku? Fakt! Klienci nie posiadający dostępu do Portalu Klienta EFL otrzymują harmonogram po złożeniu mailowego lub telefonicznego wniosku, natomiast klienci z aktywną usługą Portal Klienta EFL mogą go pobrać po zalogowaniu.

Załączniki do publikacji

Kontakt dla mediów

tlo-newsletter-baner
Maja Lidke.jpg

Maja Lidke

Doradca Zarządu ds. PR

mail icon maja.lidke@efl.com.pl

phone icon 603 630 166

mail newsletter icon Newsletter prasowy

Jesteś dziennikarzem i chcesz dostawać nasze informacje prasowe, raporty oraz zaproszenia na wydarzenia dla mediów? Zostaw nam kontakt do siebie.

Zapisz się