EFL SA z nowym znakiem graficznym. Credit Agricole Polska wzmacnia wizerunek.

EFL

W celu wzmocnienia swojej integralności w Grupie Credit Agricole, Europejski Fundusz Leasingowy, lider leasingu w Polsce, od 19 stycznia 2012 r. zmienia swój znak graficzny.

Nowy system identyfikacji wizualnej podkreśla aspiracje grupy CA, która dąży do osiągnięcia pozycji europejskiego lidera uniwersalnych usług finansowych.

Nowy znak graficzny wykorzystywany będzie we wszystkich działaniach promocyjnych. Z jego zmianą nie będzie się wiązać zmiana prawna. Zmianie nie ulegają numery rejestrowe Europejskiego Funduszu Leasingowego czyli NIP, REGON i KRS oraz lokalizacja siedziby głównej i dane korespondencyjne.

Andrzej Krzemiński, Prezes Zarządu Europejskiego Funduszu Leasingowego:
- „Europejski Fundusz Leasingowy od ponad 20 lat finansuje polskich przedsiębiorców wspierając i pomagając w rozwoju ich biznesu. Realizujemy misję „Więcej przestrzeni dla przedsiębiorczych”, której założeniem jest wsparcie inwestowania w okresie spowolnienia gospodarczego, jak również rozwijania przedsiębiorczości w momencie poprawiania się koniunktury rynkowej. Wprowadzając nowe logo chcemy mocniej podkreślić naszą przynależność do grupy CA. Zmiana ta ma pomóc w osiągnięciu synergii całej grupy i zapewnić korzyści naszym klientom”.

Kontakt dla mediów

tlo-newsletter-baner
Maja Lidke.jpg

Maja Lidke

Doradca Zarządu ds. PR

mail icon maja.lidke@efl.com.pl

phone icon 603 630 166

mail newsletter icon Newsletter prasowy

Jesteś dziennikarzem i chcesz dostawać nasze informacje prasowe, raporty oraz zaproszenia na wydarzenia dla mediów? Zostaw nam kontakt do siebie.

Zapisz się