EFL po raz trzeci Firmą Przyjazną Klientowi

EFL, Nagrody

Tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi po raz kolejny został przyznany EFL. Firma  została doceniona za wysoką jakość usług, profesjonalizm, terminowość i uczciwość wobec klientów. Patronat honorowy nad programem Firma Przyjazna Klientowi objęło Ministerstwo Gospodarki.

Statuetka Firmy Przyjaznej KlientowiEFL jako jedyna firma leasingowa, znalazł się w gronie laureatów nagrody Firma Przyjazna Klientowi. Podczas uroczystej gali wręczenia statuetek, która odbyła się  25 czerwca 2013 r. w siedzibie Ministerstwa Gospodarki, certyfikat w imieniu spółki odebrali Krzysztof Ziomek, Dyrektor Zarządzający, Pion Marketingu i Zarządzania Klientem EFL oraz Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta EFL. 

Program Certyfikacyjny jest oparty na analizie opinii Klientów odnoszących się do firmy. Badane są 4 wymiary: ogólne zadowolenie klienta, szczegółowa ocena jakości współpracy z firmą, ocena jakości obsługi w poszczególnych kanałach oraz prawdopodobieństwo rekomendacji produktów i usług przedsiębiorstwa. Do realizacji badania wykorzystywany jest wystandaryzowany kwestionariusz, który sprawdza satysfakcję klientów. Ocenie poddawane są także kanały komunikacji firmy z klientami. Realizowany model badania oparty jest na wywiadach telefonicznych. W finale prowadzonej certyfikacji przedsiębiorstwo otrzymuje raport pokazujący obszary, w których firma jest dobrze oceniana jak również te, w których należy podjąć działania naprawcze.

Tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi stanowi dla nas szczególnie istotne wyróżnienie, ponieważ przyznawany jest na podstawie opinii klientów. Ich uznanie przejawia się w wysokiej ocenie jakości naszych usług, profesjonalizmu, terminowości oraz uczciwości - a więc aspektów kluczowych we współpracy. Fakt, że nagrodę otrzymujemy już po raz trzeci z rzędu świadczy o tym, że nieustannie rozwijamy i udoskonalamy jakość proponowanych usług. Eliminujemy powody niezadowolenia naszych klientów i budujemy obsługę zindywidualizowaną i skoncentrowaną na potrzebach i oczekiwaniach klientów - powiedział Krzysztof Ziomek, Dyrektor Zarządzający, Pion Marketingu i Zarządzania Klientem w EFL.

„EFL może pochwalić się coraz większą liczbą ambasadorów - klientów bardzo zadowolonych ze współpracy z firmą i polecających usługi - rośnie tym samym wskaźnik rekomendacji EFL – jest obecnie najwyższy od 3 lat - dodaje Irena Szymańska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta EFL.

Ogólnopolski Program Firma Przyjazna Klientowi jest organizowany przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Jego celem jest podnoszenie poziomu zarządzania obsługą klienta. 

Kontakt dla mediów

tlo-newsletter-baner
Maja Lidke.jpg

Maja Lidke

Doradca Zarządu ds. PR

mail icon maja.lidke@efl.com.pl

phone icon 603 630 166

mail newsletter icon Newsletter prasowy

Jesteś dziennikarzem i chcesz dostawać nasze informacje prasowe, raporty oraz zaproszenia na wydarzenia dla mediów? Zostaw nam kontakt do siebie.

Zapisz się