EFL już po raz piąty znalazł się w gronie laureatów prestiżowego konkursu Firmy Przyjaznej Klientowi. Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo Gospodarki. Firma została doceniona przez klientów za profesjonalizm, terminowość, uczciwość oraz wysoką jakość usług.
Jak co roku badanie było przeprowadzane na bazie 300 losowo wybranych klientów firmy, przez zewnętrzną agencję badawczą. Klienci EFL odpowiadali na szereg pytań związanych z oceną ich ogólnego zadowolenia (89 proc. zadowolonych respondentów), oceną współpracy z firmą (91 proc.) prawdopodobieństwem rekomendacji (89 proc.) oraz oceną jakości obsługi (91 proc.). „Jakość portfela usług zawsze musi iść w parze, z jakością obsługi klienta. Cały czas rozwijamy naszą ofertę produktową, udoskonalamy i usprawniamy procesy sprzedażowe oraz podwyższamy standardy obsługi klienta. Od pięciu lat dzięki badaniom prowadzonym przez Fundację Obserwatorium Zarządzania poddajemy się, jako firma, wnikliwej ocenie naszych klientów. W tym roku już po raz piąty nasi klienci zdecydowali o przyznaniu nam godła Firma Przyjazna Klientowi. Z tegorocznego badania wynika, że ponad połowa respondentów byłaby skłonna polecić korzystanie z naszych usług swoim znajomym i przyjaciołom”- mówi Radosław Woźniak, Wiceprezes Zarządu EFL.
Czynnikami, które zdaniem respondentów wpływają na ich skłonność do rekomendacji EFL, okazały się w pierwsze kolejności: szybkość reakcji oraz elastyczność. Respondenci wysoko ocenili również sprawność załatwiania spraw, jakość kontaktu, wysoką jakość obsługi, kompetencje pracowników oraz ofertę produktową.
Godło „Firma Przyjazna Klientowi” przyznawane jest przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, która jako jedyna w Polsce prowadzi kompleksowy projekt badawczo-rozwojowy, diagnozujący obszary, w których relacje firmy z klientami opierają się na wymianie wartości. Program jest realizowany na rynku polskim od 11 lat.