EFL niezmiennie przyjazny klientowi

EFL, Nagrody

Program Certyfikacyjny jest oparty na analizie opinii Klientów odnoszących się do firmy. Klienci EFL odpowiadają na szereg pytań związanych z oceną ich ogólnego zadowolenia oceną współpracy z firmą, prawdopodobieństwem rekomendacji oraz oceną jakości obsługi.

Po raz czwarty z rzędu otrzymaliśmy bardzo ważne wyróżnienie – tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi. Jest on dla naszej firmy szczególnie cenny, ponieważ przyznają go Klienci. Z tegorocznego badania wynika, że ponad połowa respondentów byłaby skłonna polecić korzystanie z naszych usług swoim znajomym i przyjaciołom”- mówi Krzysztof Ziomek, Dyrektor Zarządzający, Pionu Marketingu i Zarządzania Relacjami z Klientem EFL.

Czynnikami, które zdaniem klientów wpływają na ich skłonność do rekomendacji EFL, okazały się w pierwsze kolejności: szybkość reakcji oraz elastyczność. Respondenci wskazywali, że te cechy ujawniły się, kiedy EFL udzielał leasingu np. nowopowstałym firmom. W dalszej kolejności badani wskazali na dobre relacje z pracownikami firmy. Klienci twierdzą, że pracownicy EFL-a są uprzejmi oraz kompetentni. Ankietowani są zadowoleni z usług oferowanych przez firmę i podkreślają, że firma dobrze zna ich potrzeby. W tegorocznym rankingu badani szczególnie docenili doradców serwisowych firmy oraz ofertę dopasowana do potrzeb klienta.

Godło „Firma Przyjazna Klientowi” przyznawane jest przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, która jako jedyna w Polsce prowadzi kompleksowy projekt badawczo-rozwojowy diagnozujący obszary, w których relacje firmy z klientami opierają się na wymianie wartości. Program jest realizowany na rynku polskim od 10 lat. Dotychczas audytom poddało się ponad 1000 firm i instytucji ze wszystkich sektorów oraz branż.

Kontakt dla mediów

tlo-newsletter-baner
Maja Lidke.jpg

Maja Lidke

Doradca Zarządu ds. PR

mail icon maja.lidke@efl.com.pl

phone icon 603 630 166

mail newsletter icon Newsletter prasowy

Jesteś dziennikarzem i chcesz dostawać nasze informacje prasowe, raporty oraz zaproszenia na wydarzenia dla mediów? Zostaw nam kontakt do siebie.

Zapisz się