Coraz więcej firm decyduje się na sprzedaż swoich usług przez internet. Rozwiązanie bardzo dobrze sprawdza się w relacji B2C. W B2B nadal ważnym kanałem jest sprzedaż bezpośrednia. Warto wiedzieć jak przygotować się na rozmowę handlowa...

Coraz więcej firm decyduje się na sprzedaż swoich usług przez internet. Rozwiązanie bardzo dobrze sprawdza się w relacji B2C. W B2B nadal ważnym kanałem jest sprzedaż bezpośrednia. Warto wiedzieć jak przygotować się na rozmowę handlowa by była ona bardziej skuteczna. #NaBlogach u Katarzyny Kołczewskiej znajdziecie artykuł na ten temat. https://kolczewska.pl/sprzedaz-bezposrednia-w-nowej-rzeczywistosci/

Załączniki do publikacji

Kontakt dla mediów

tlo-newsletter-baner
Maja Lidke.jpg

Maja Lidke

Doradca Zarządu ds. PR

mail icon maja.lidke@efl.com.pl

phone icon 603 630 166

mail newsletter icon Newsletter prasowy

Jesteś dziennikarzem i chcesz dostawać nasze informacje prasowe, raporty oraz zaproszenia na wydarzenia dla mediów? Zostaw nam kontakt do siebie.

Zapisz się