EFL: co trzeci klient wybrał ofertę firmy, bo może samodzielnie regulować wysokość rat

70% klientów EFL ma włączony „Leasing Swobodny”, który pozwala na zmianę harmonogramu spłat w czasie trwania umowy leasingowej. Co więcej, 32% leasingobiorców zdecydowało się na współpracę z EFL właśnie z uwagi na dostępność takiej usługi. Bo „jeśli biznes kręci się szybciej, przedsiębiorca może zwiększyć ratę leasingu, jeśli wolniej – zmniejszyć ją”.

- Każda nasza propozycja, z którą wychodzimy do klientów, to wynikowa wielu elementów takich jak doświadczenie, analiza zalet i wad naszych usług, działania konkurencji czy wyniki badań satysfakcji klientów. Nie inaczej było z produktem „Leasing Swobodny”. W związku z tym, że przedsiębiorcy, w ślad za konsumentami, coraz bardziej stawiają na elastyczność i oczekują jej od swoich partnerów biznesowych, zaprojektowaliśmy ofertę, która pozwala samodzielnie zarządzać umową leasingową, nawet w czasie jej trwania. Jak wynika z naszych badań ewaluacyjnych, propozycja okazała się trafiona. Nie tylko stanowi istotny czynnik wyboru oferty leasingowej, ale i wyróżnia nas wśród konkurencjimówi Radosław Wożniak , wiceprezes EFL.

W opinii leasingobiorców

Z badania satysfakcji i opinii klientów, które EFL przeprowadził na przełomie marca i kwietnia 2017 roku wynika, że dostępność usługi „Leasing Swobodny” przyczynił się do wyboru oferty EFL w przypadku aż 32% klientów firmy. Kolejnym potwierdzeniem atrakcyjności oferty jest fakt, że 62% leasingobiorców postrzega „Leasing Swobodny” jako wyróżnik EFL na tle konkurencji. Ponadto, blisko 8 na 10 badanych uważa, że może być to czynnik istotny przy wyborze oferty leasing. Usługę „Leasing Swobodny” ma włączoną 70% klientów EFL.

Przedsiębiorca sam ustala wysokość rat

Usługa „Leasing Swobodny” pozwala na samodzielne zarządzanie wysokością rat leasingowych w celu dopasowania ich do bieżącej płynności finansowej firmy. Dzięki takiemu rozwiązaniu, przedsiębiorca ma możliwość szybkiej reakcji na sytuację na rynku, na którym funkcjonuje. Leasing Swobodny jest dodatkowo narzędziem wspierającym rozwój firmy w przypadku, gdy konieczna jest kumulacja środków, np. gdy przedsiębiorca rozpoczyna działalność na nowym rynku lub podpisuje duży kontrakt. W ramach usługi Leasingu Swobodnego klient może zmieniać wysokość miesięcznych zobowiązań wynikających z harmonogramu. Co więcej, nie potrzebuje w tym celu pisać wniosku, ani dzwonić do leasingodawcy. Wystarczy komputer z dostępem do Internetu i parę chwil spędzonych na portalu KlientEFL. Z usługi mogą skorzystać zarówno nowi jak i obecni klienci EFL podpisując umowę leasingu operacyjnego w polskiej walucie, przy zmiennej stopie procentowej oraz o wartości ofertowej nie przekraczającej kwoty 500 tys. zł.

Kampania reklamowa

22 maja br. EFL wystartował z telewizyjną i internetową kampanią „Leasingu Swobodnego” pod hasłem „Biznes kręci się raz szybciej, a raz wolniej". Celem kampanii jest promocja produktu „Leasing Swobodny”. Działania reklamowe obejmują telewizję i internet. Za strategię i kreację odpowiada butik marketingowy ADHD Warsaw, a za zakup i planowanie mediów – Reprise Media (grupa IPG Mediabrands). Więcej informacji na: https://www.youtube.com/watch?v=Pqb_FhFBPWI


Europejski Fundusz Leasingowy SA powstał w 1991 roku jako jedna z pierwszych firm leasingowych w Polsce. Od 2001 roku EFL jest częścią Grupy Crédit Agricole, co gwarantuje firmie finansową stabilność i bezpieczeństwo oraz pozwala korzystać z wiedzy i doświadczeń instytucji finansowej o międzynarodowym zasięgu. EFL konsekwentnie poszerza zakres rozwiązań dla biznesu. Spółka oferuje szeroki pakiet produktów: leasing, pożyczkę, wynajem długoterminowy, ubezpieczenia i  faktoring. Od 26 lat współpracuje z najbardziej liczącymi się producentami i dostawcami maszyn, urządzeń, pojazdów oraz innych środków trwałych. Firmę wyróżniono m.in. sześciokrotnie tytułem: Firmy Przyjaznej Klientowi i pięciokrotnie Finansowej Marki Roku. Już ponad 287 tysięcy klientów wybrało EFL na swojego partnera w biznesie. Więcej na: www.efl.pl